onsdag 29 september 2010

Det är mycket nu...

Tiden vill ju inte räcka..precis så är det..som det är för de flesta. All energi går till jobbet med pass på 12-14 timmar om dan. Mina kolleger har hållit på så flera veckor nu och börjar bli slitna och jag känner mej sliten redan efter 1 vecka!! Ska bli skönt att gå ner till heltid skojar vi om..
Men vilken härlig stämmning det är ändå fast alla är trötta.. Jag kan bli imponerad av viljan och professionalismen i deras sätt.. Ibland bryter man ihop och går vidare men mest blir det hysteriska skrattanfall..det behövs. Idag kommer konsulten för att göra kontroller på nya systemet..
Naturligtvis passar tvättmaskinen på att pajja också..Vi hinner inte vänta på nya delar så vi beslöt att köpa en ny och ha den gamla till crosskläder när den är lagad igen.. Hoppas att jag kan gå till Bishop på lördag med Kicki..Kan behöva komma ut lite..Hoppas hoppas..Bara inget krånglar på jobbet kan jag hoppa på tåget in kanske..men hur fasen ska jag komma hem då..?? PG och Petter har crosstävlingar hela helgen så det blir himla spännande Getinge och Falkenberg tror jag det...Skulle varit kul att va med och hejjat på..får väl bli telefonrapport istället.
Ha det gott alla mensker..

2 kommentarer:

Åkarfrun sa...

Hinner du med Bishop då????

Cia sa...

Det ser tajt ut för min del.. Jag behöver ju komma hem igen och Hanna ska på pyjamasparty i Brandstorp och vill hon hm måste jag kunna hämta henne..Det ser inte bra ut för min del men jag ger inte upp än..!! Vi får höras