fredag 17 september 2010

Fredag..

..Är det gött eller? Bästaste dagen på hela veckan! Kommande veckan och den helgen inkluderad blir antagligen helt hysterisk plus veckan efter.. Kommer bo på jobbet så jag är glad över att jag inte planerat att tävla med Indy inom det närmsta. Han är ganska bra form annars.
Mycket annat har satts i rullning här hemma också. Pratade precis och visade runt, en trevlig (O ja!) skotare-förare (heter det nog inte egentligen) om gallring här hemma.. Mmmm.
Även snackat med dom på byggavdelningen och bygglov och skissat och ritat och tjatar hål i huvet på PG och en massa annat.
Han flinar och säger att det ordnar sej när jag visar ritningen men vadååå..Att planera är ju halv nöjet ju.
Fick sån jäkla energi helt plötsligt.. Tror att jag behöver en rask skogspromenad!!

2 kommentarer:

Eva sa...

Va han "snögger"

Cia sa...

MmmmMmm!! Skit-manlig om man säger så. Jag kan meddela när han kommer hit..då kan du göra dej ett ärende om man säger så..He he!! Och kolla in..