lördag 4 september 2010

Tränat och målar och cruisat..

Våran lilla Stuga..när det var våååår ute..

Ja, det är ungefär så det sett ut idag. Jeanette var här en sväng och vi körde lite apporteringar med Puma, gick riktigt bra. Sen blev det lite snack över en kopp kaffe, så mysigt. Grabbarna kom från crossbanan och det blev till att dra igång grytorna.. Igår kväll blev blev det en jääääätte låååång pratstund med Ojsan-Elisabeth .. Skönt att prata om ditt och datt och lite djupare saker också.Men jag tror att jag blev chockad när jag tittade på klockan...VAR tar tiden vägen?
I eftermiddag har jag målat halva bastun.. så nu är det bara resten kvar..ha ha!! Får underhållande SMS av Eva emellanåt..Jaha..öl och snygga hundar..Kunde tro det!!
Ikväll har jag agerat chaufför på cruisingen i Jönköping, längesedan jag körde hela Storgatan kan jag säga..En hel del fina bilar...
En liten sväng på Piren och kollade in fina båtar..Jag fastnar alltid för dom svindyra..fast jag inte menar det. Bara att dom ser sjösäkra och ordentliga ut.. Jag hatar att vicka runt för mycket på sjön.. Mmmm, det har ju hänt..

Inga kommentarer: