lördag 11 september 2010

Jaha..

Så här mätt är jag nu...

Och vad tusan har hänt idag då? Hmmm.. Jo, lite lydnadsträning i GA med Lottie Mariella och Eva, det var najs! En kaffeslurk innan jag gasade hemmåt igen för middagsmat.. Sen ut och måla pinnar röda..kommer inte på vad dom heter just nu men dom ska vara till bastun iallafall..Kommer snart på det.. tror jag. Kattungarna underhöll mej en stund och sen tröttnade jag på att balta med färgen och började fundera på hur många "pinnar" (har inte kommit på vad det heter än!) jag skulle behöva måla.. 146 stycket..VA!! Nej, det var bara att knata ner igen och upp på skullen och ta ner fler..Bläää!! Hälften är klara nu iallafall.
Hanna har varit på kalas hos Millan och där var det nog drag på det kalaset.. Femkamp och ridning och Millan körde ett skyddspass med Macho.. Är det kalas så är det!! Vi minns med rysning den gången det hamnade en fästing i tårtan och det brann livligt i servetterna..Phu!!
Igår kväll var Eva och Henke och Freddie här en sväng. Lite bastu och ett par bira blev det..Himla kul..
Lite storysar om Tyskland såklart också..
Nu kom PG in och det jag målat idag heter LÄKT!! Jaha..Bra att komma ihåg till en annan gång!!
Jooo, golvet är inlaggt i bastun me...blir himla bra faktiskt. Nu får vi se vem som är mest envis..jag eller PG om var väggen ska vara i bastun...Jag vet vem som är det...He he!!

2 kommentarer:

Eva sa...

Ja den bastun ska bli väldans skön att steka i till vinter. Ni jobbar på så bra så=) Tack för i fredags

Cia sa...

Tack själva..alltid kul när ni kommer. Vi hoppas att det blir välstket till vintern..ha ha!!
Kan tilllägga att jag var mest envis..jag fick mellanväggen där jag ville ha den.. He he!!