onsdag 13 november 2013

Nära idag igen..


Jisses va veckorna går fort. I helgen ska vi fixa med spår.. Det ska bli långa spår med bra liggtid är tänkt. Hoppas att snön väntar med att komma ett tag till.. Helgen efter det är det heldag med Johan på spårkurs. Längtar som attan efter det :) Ska fixa nya batterier till min stegräknare jag fick av Pernilla så man har lite koll på hur många steg man går :) (I spåret alltså:)


Dagens bravad på jobbet då? Jo visst. Den häringa pooldammsugaren ville helt plötsligt inte dammsuga mer så jag drog upp den ur vattnet för o kolla läget. Det blev väldigt mycket slang på liten yta.. och lite blött :) Trampade såklart på slangen så den rullade till och jädrar va nära jag föll i vattnet.
Så det betyder att jag ska ha med bikini och extra kläder om jag uppfattat det hela rätt efter dessa dagar..

Ikväll har vi varit i ridhuset igen och Hanna red Helmer idag. Gick jättebra och några skutt blev det på slutet. Pontus och Helmer är två helt olika individer att rida. Inte alltid så lätt att tänka om och anpassa sig men jag tycker att Hanna fixar det bra..

Jo hämtat hö har vi hunnit med också.. Mina armar är ap-långa och jag är gräsligt slut trött finito kaputt..

Sen är jag helt slut i kåpan också efter allt gnällande på hanhundarna nu när Mollan löper.

 

Inga kommentarer: