söndag 24 november 2013

5 av 5 möjliga!






I dag var jag jäkligt taggad på att spåra måste jag säga! Vinkelarbete!! I dag skulle JAG skärpa upp mig och var noga med tempot.. 
Och hur gick det då? 
5 klockrena vinklar av 5 möjliga!! Indy är bäst!! 
Man kan ju bli salig för mindre.. Grymt tacksam för alla tips och creed man får när vi är och tränar hos Johan. 
Tänk vad jag får lära mig hela tiden på denna fina hunden. Om det blir fel är det inte hela världen tycker han, om jag gör rätt så blir det helbra!! 

Extra tacksamt att jag har Pernilla också som min finfina träningskamrat och fina vän. Till henne kan jag ringa o babbla om min glädje och också om alla mina pannkakemissar som jag gjort :) 
Tur jag har henne säger jag bara, utan att för den delen vara glad och tacksam för alla andra fina och goa vänner jag har. Ni berikar verkligen mitt liv ska ni veta!
Men nu när det gick så bra i mitt spår idag har det suttit inom mej hela dagen.. Åh vad jag har väntat på denna känslan.. Å när jag skärpte upp mig så blev det så bra.. Tjoho!!

I eftermiddags for vi till stan och tittade på nya vinterkängor, blev ett par ursköna stövlar av Helly Hansen, men svindyra var dom.. Tur jag hade med mig PG Cash ;) 
Hanna köpte ett par Uggs också som hon velat ha så länge.. Ja det blir inte billigt när vi handlar. men bra.. Tycker vi..

I dag har jag också tänkt väldigt mycket på en vän som fått ta ett tufft beslut.. Mina mest omtänksamma och varmaste kramar till dej!


Inga kommentarer: