tisdag 12 november 2013

Smartis!!! :)

Hade någon sett mig idag på jobbet vettifaan om dom trott jag vart riktigt klok..

Tappade dammsugaren i poolen (tur att det var en pooldammsugare) I och för sig så skulle den ju ändå i där (den sköter sig heeelt själv, bra skit!) men det var lixsom en del som separerade bara för att jag tappade i den lite.. Ingen skada skedd alls men hur fanken skulle jag få upp den där delen igen då som låg på botten? Utan att hoppa i och hämta.. djupt är det också.. och inga badkläder med (kanske man borde ha det?)
Med lite trix och fix ficklade jag ihop en lång pinne och vips fick jag med den upp, helt overkligt att det gick så pass lätt!!

Just de jag.. sen när jag ändå var i farten passade jag på att kolla upp jacuzzina ute..
Mer vatten och klor var det ja.. Mmm.. Det regnade också.. jag blev väldigt dyngsur bara för att jag var lat och inte hämtade min jacka..
Det tog väldigt lång tid att fylla lite vatten.. Drog på mej luvan på tröjjan så inte håret blev blött också.. Men det fixade jag ändå på nolltid så det var onödigt.
Glömde tappa av vattnet i slangen innan jag drog ur kopplingen o det var tryck i den kan jag säga.
En mikrosekund funderade jag på att bli galen men ändrade mig..
Jag behövde den energin till annat..

Sen har jag varit inne i ett läskigt hus idag, nästan så jag funderade på att åka hem o hämta Indy där ett tag. När jag kollade upp det lite så blev jag lite spak faktiskt..
O jag som stängt ner mina signaler, det går visst sådär bra med det..

Nu märker vi snart, när vi sovit en stund om Randi kommer yla efter snygga Mollan.. Isåfall kommer han att få bli kontorsråtta under ett par nätter tror jag.. tralla laaa!!

Inga kommentarer: