torsdag 8 maj 2008

Gud va´äckligt!!


Imorse vaknade jag minsann till när jag klev innanför stalldörren. Mitt på golvet låg en rund och trind mullvad. Jag petade på den lite med foten för att kolla om den verkligen var helt dö´.. det var den. Den rullade iväg en bit..antagligen var den väldigt mätt när den dog!
Nästa ilning kom när jag hittade 2 kullar kasserade musbäbisar. Där hade katten varit framme och förlustat sej och plötsligt ändrat sig tydligen..
Blundade och gick förbi och fodrade hästarna, snabbt ut igen innan jag skulle förstöra lusten för ett par koppar kaffe. Det får jag lösa sen..
Ska försöka få tag på Peter nu på morgonen. Han ska vara tävlingsledare imorgon när vi har en lydnadstävling. Antagligen tränar han på höger och vänster nu. Vi körde ett pass dirigering igår och det var roligt...Matilda som blev dirigerad av Peter var minst sagt förvirrad emellanåt..

3 kommentarer:

Beathabloggen sa...

Stackar hur skall det gå i morgon skall jag behöva öva Peter på höger och vänster.Ja du förstår hur jag har det.

Anonym sa...

Haha och han som va inne å nätet och läste på Kram Eva

Anonym sa...

kan ju bara tillägga detta att challe skulle varit i säng för 38 min sen.. hon drog gränsen vid 24 må bäste kvinna vinna!!!!! Eva me den laddade kanonen i hund gården