onsdag 14 maj 2008

Jag är så trött!!

Padda till padd-racet.

Hes som en kråka är jag..jobbigt när ingen hör vad man säger. Ringde min chef igår, han fattade ju inte vem det var först och ju mer jag tog i ju sämre hördes det. Faan!
Antagligen någon förskylning som ligger och spökar för jag är såå satans trött!!
På träningen idag förbarmade sig Lottie över mig och körde ett skyddspass med Indy. Tack så mycker för det, Lottie. Det var så himla bussigt!!
Kan tillägg att jag har gjort färdigt mitt staket runt lusthuset. Ska ha invigning på det har jag funderat ut, så slitigt som det var att få det färdigt så kan det behövas uppmärksammas!
Tror jag tar det ihop med 6 juni. Sveriges nationaldag och staketinvigning!! Förra året tror jag minsann att vi grillade och spelade brännboll också. "Padd-racet" blev aldrig av, det kanske vi kan ta i år då istället.

2 kommentarer:

Matilda Edblom sa...

Klart ja kan ta kort. ska skaffa fotopapper så kan ni få riktiga kort som ni kan rama in! kanske tar en liten salnt då men ingen stor=)

Cia sa...

Kanonbra!! Tack snälla Matilda.