tisdag 6 maj 2008

Hinner allt...

Våran gamla hund Azca.

Var iväg en sväng och tränade hundarna i eftermiddags. Blev imponerad av Indy som gick ett sånt kanonbra spår med tre pinnar och nosen i spårkärnan nästan hela tiden. Imorgon får dom ta det lugnt. Jag är "överbokad".
Tidsoptimist är jag...hinner allt tror jag och så blir andra lidande för att jag kommer försent.
Ska vara på två ställen samtidigt imorgon . IT-träff och utvecklings-samtal. Sen full gas till stan på en kurs..som jag inte har övat på alls. Hon är inte blid den läraren precis, ska se hur jag löser det! Alltid bra att ha plan B, brukar jag säga. Får nog ta till hela alfabetet innan kvällen är slut. Är det fint väder imorgon kväll ska jag sätta mej på altanen och pusta och ta en kall god öl.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud de va mycket att stå i.. De där me ölen lät gott=) Kram Eva

Cia sa...

Ja, men det blev en cactuscider stället, helt okey!!

Matilda Edblom sa...

Oj va du står i! Kul att Indy går så fint! Du har verkligen 2 toppenhundar!