tisdag 20 maj 2008

Det var väl det jag visste...


-Ska vi ta och lägga lite spår och träna lite lydnad?
-Visst..vi kör ett spår på Tumbäck.
Jag for och hämtade Lottie och Macho och sen gasade vi iväg. Väl framme blev jag väldigt tveksam till just det fältet. På pricken jämte bor AllanBallan i en stuga, som inte är vetig på en fläck!
-Menar du att vi ska lägga spåren här? Det vet inte jag om jag vågar, säger jag.
-Jag vågar..säger Lottie och rycker till sig korvpåse och pinnar och kliver ur bilen.
- Jaha..Ok då!
När vi närmar oss huset far dörren upp och en naken gubbe står i dörren..
-Eller inte..säger Lottie och plötsligt går vi tillbaka till bilen igen. Tusan också..
Jag tror jag framkallar dåliga "spårvibbar" nuförtiden. Vi åkte lite längre bort och kunde gå våra spår till slut. I lugn och ro utan nakna gubbar!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

ja vilken fegis man är va

Anonym sa...

Herregud han är ju inte klok den, tur att man har hella när man bor där borta Eva

Cia sa...

Jag är lite tacksam att vi kom därifrån så snabbt!!

Matilda Edblom sa...

HAHA! Ja du coh Lottie har inte tur när ni lägger spår! SKickar bilderna närsom!

Matilda Edblom sa...

Ledsen cia men det blev inget frieri:P HAHA!

Kennel Piastigen sa...

Lycka till i morgon Cia från familjen Amnebrink

Beathabloggen sa...

Heja Cia!
Jättebra jobbat igår på Bh provet med Indy.Inte nog med det han går ju som en ja jag vet inte vad i skyddet.Lottie