tisdag 13 maj 2008

Vad man kan ha en sportbh till..


Det är ingen jättesensuell upplevelse med sportbh, tycker PG. Varje gång jag åker till stan för att köpa nya underkläder är det det sista han säger:
-Köp ingen sportbh denna gången!!
Jaha..får väl kolla in nya alternativ, det blir inte lätt!! Min kompis Lottie har samma problem..hennes gubbe gillar inte heller sportbh, vi har det inte lätt alltså. För det är väldans praktiskt. Ta som idag, jag skulle lägga spår till hundarna. Mina fickor i jacka var överfulla av korvpåsar, koppel och bollar. Vad gör man med spårpinnar som ska ha människovittring? Just det...ner i sportbh:n. Så praktiskt!!!

3 kommentarer:

Eva sa...

Haha ja ja håller på er..!!

Beathabloggen sa...

Ja de är perfekta ,synd bara att de är så dyra.Köpte en bilig och bra i Thailand en gång,frågan är om vi skall ta en flygstol dit och köpa på oss ett gäng.
Vad Peter tycker bryr jag mig inte så mycket om.Ja du hörde ju Millans kommentar häromkvällen vid ditt matbord.Hur var det med mina och vad sade hon om Challes?Ja av ungar och fyllegubbar får man höra sanninegn och det får man ju tåla bara.Vi håller väl på att bli gamla trots allt do och jag 65:or.Krya på dig.Vem har dyu ylat på så att du tappat rösten?

Cia sa...

Jag har inte ylat ens..gamla människor ska inte åka ner-cabbat bara. Förresten åker jag gärna till Thailand för att köpa mer sportbh, det kan jag behöva..