lördag 3 maj 2008

Sköj på Liseberg







I torsdag åkte vi till Liseberg..i regnet. De var en väldigt bra dag att åka på i allafall för det var minsann ingen kö någonstans..overkligt!
Men dygnsur blev jag sannerligen, inte utav regnet utan Kållerado!! Ha..ha ; skrattde jag när PG och Hanna fick sina duschar men det straffade sig snabbt!! Ett svallvåg for in på båten och..klaffs..det rann innanför jackan under tröjjan och ner i brallorna! Hu!! Drog snabbt på mig på mig luvan..Shit.. den hade samlat vatten som bättrade på flödet innanför tröjjan.
Men det är bara att le och åka vidare.

3 kommentarer:

Eva sa...

Haha ja de får man ta när man ger sig ut på såna äventyr, herregud ja har inte varit där på flera år man kanske skulle åka dit i år...

Beathabloggen sa...

Cia du ligger efter i bloggandet.Trodde jag skulle få se en bild på Indy nu från skyddet idag.jag får skriva under Lizeberg sköj istället.Herregud vad han gick idag Indy och jag smygkikade på dina apporteringar igår och det så riktigt snygfgt ut.Ni är på G!Lite finjustering bara!Uppfödaren

Cia sa...

Tack Tack Lottie. Det värmer i det blödiga hjärtat. Så roligt det känns och vilken kanonhund han är Indy. Tyvärr har jag ju ingen bild på skyddet från idag. Det får jag försöka komma ihåg att be någon ta till en annan gång. Hur går det med Peter, behöver du klistra ihop honom nu ikväll?
Jag är väldigt tacksam över all hjälp jag får av er, det är guld värt!!