lördag 7 juni 2008

Badliv.

Vad kan hon tänka på , Challe ?

Nu ser jag ut som en polkagris..igen!! Röd och vit efter allt solande. Har problem att ta mig ur bilen när skinnet stretar och inte vill vara så elastiskt längre efter allt solande. Men sol är härligt!! Imorgon bär det av till Skövde, ska tävla med Bella i Apellklass Spår. Ska bli kul och jag är pirrig i magen.

Igår firade vi Nationaldagen men buller och bång.
Först brännboll hos Peter och Lottie, grill, ponnyridning och fyrhjulsåkning. Lite bastu (!) och bad i poolen!!! En del var sega idag, det blev en och annan öl också. Norman som har tränat oss under en längre tid med hundarna ringde i morse när jag fortfarande låg i sängen för att peppa mig om tävlingen med Bella. Ska erkänna att jag fick ringa tillbaka ikväll för att förhöra mig om tider och dylikt.

Inga kommentarer: