tisdag 3 juni 2008

BH provet med Indy.


Ja..ett äventyr var det bara att komma dit. Kl.12.00 skulle det börja i Såtenäs, det var ju en lagom tid, tyckte jag. Hanna och jag med Indy gasade iväg redan vid 9.00 för att vara framme i god tid!! HA!!! Fy för söliga bönder som ska släpa runt på sina redskap på vägarna!! Dom borde bara få köra på skogsvägar!!
Dom låg i karavan med långa vagnar efter sig och det var omöjligt att köra om. Inte kunde dom tänka sig att titta i sidospeglarna heller, till slut var det nog 50 bilar i långsam kö bakom.
Till slut tröt mitt tålamod och käkmusklerna började jobba. Till slut efter 3 mil körde dom av! Vid det laget gläfste jag så fradgan sprutade mot rutan.

Att jag hann fram precis berodde på att jag körde fel 3(!) gånger också. Fan, vad dåligt skyltat och sista biten fick jag eskort.
Indy skötte sig suveränt bra hela tiden. Det var träningshelg på Såtenäs så en del folk var det där. Tur att jag inte visste om det innan.
Men nu är han godkänd och det är gött!!
Hur trevligt som helst var det att besöka Såtenäs, det kan jag rekommendera till er som ska göra provet framöver!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Att du var en sådan virrmaja visste jag inte men det gick ju kanonbra.