måndag 2 juni 2008

Min mamma..







Längesedan jag bloggade. Mycket har hänt och jag har inte känt mig så inspirerad, just. Min mamma är sjuk och jag fick en konstig aning. Jag tog ut några semesterdagar och åkte ner och det var tur det!! Det blev ambulans in till sjukhuset för hennes del. Tacksam är jag att jag följde min oro. Nu ska hon få behandling och vi håller tummarna för henne.



På hennes balkong planterade jag fina växter så det ska bli fint tills hon kommer hem.
Det tar på krafterna när någon så nära är allvarligt sjuk, men vi måste se framåt och tänka positivt!



2 kommentarer:

Beathabloggen sa...

Det är hemskt när ens anhöriga blir sjuka.Svårt att alltid hålla humöret uppe men vissst är det bra om man kan tänka positivt.kram

Anonym sa...

Fy de va tråkigt att höra , men vi får hoppas att allt går bra! Ta hand om er nu Kram Eva