onsdag 20 oktober 2010

Äntligen lite spår..

Hanna spårar med Indy, jättefint!
Så här kul va det att göra Chili con carne..tur att jag har dej me Eva..som är en fena på att skratta..

Slutade lite tidigare idag och när jag pratade med Eva skulle hon spåra..
-Jag vill ocksåååå, gnällde jag i luren. Snäll som hon är väntade hon tills jag kom hem och kunde haka på... Till grannbonden for vi iväg.. Hundarna spårade på bra tycker jag. Hanna ville spåra också och det spåret gick fint det med..Märktes på Indy att han inte spårat på ett tag..Ivrig på att komma iväg och på alla apporterna la han sej blixtfort.. En blindmarkering tyvärr som var en liten tegelbit..den hade jag inte haft i handen dessvärre. Hella och Marwin spårade på så fint också, härligt.
Nu ikväll eldar vi i vedspisen och jag ska ta mej en varm dusch och krypa till kojs..

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Nattinatt! :)

Eva sa...

Tackar tackar för spåret=) Och va kul vi hade när vi lagade chilli con carnen jesus va het den blev=)