lördag 23 oktober 2010

Lite gjort ialla fall..

Två utav kattungarna har åkt idag och nu ikväll ringde en till och ville ha två(!) fast vi har bara en kvar att sälja.. Trevliga människor var det och det känns skönt. Ett par som kom hade med sej sin syrra som var veterinär också, men dom såg så fina ut tyckte hon och det gör dom verkligen. Imorgon åker två till, dom små skeppskatterna, till Pia och Stig i Bor.
Sen blir det mer lugnt hoppas jag. Häxa ska till Eva så småningom och en har vi då kvar som ska hitta nytt hem. Eva har tävlat Bsl1 idag med Hella, himla bra gjort. Riktigt jäkla bra!! Ett jättegrattis!!
Har idag varit duktig själv dessutom och isolerat en bit i bastun..vilken tiiid det tar alltid när man ska grejja men det är kul samtidigt. Skulle hiva ner isolering från höskullen men vart jag än stog fanns kattungar under och kikade upp och undrade vad jag gjorde där uppe.. Slutade med att jag ficj hala ner paketet och nära nog höll jag på att drösa ner själv..det hade blivit platta kattungar av det..
PG har grillat ikväll så nu är vi proppis och en bira sitter fint.. Nu inväntas morgondagen med lite hundträning och middag med svärmor och fixning..

1 kommentar:

Anonym sa...

ses i morgon ha det gött tokfia.lottie