lördag 9 oktober 2010

Mycket ibland..

..blir det men det ska nog lugna sej till normalnivå så småning om. Alla är vi trötta i huvet på jobbet efter denna period med hur mycket som helst att göra så det blir knas ibland. Kollegan satt vid telefonsupporten och istället för att lägga av sej headsetet la hon sina glasögon på laddning..Jag trodde att min dator hängt sej när jag knackade in siffror och det hände inte ett skit..felet va att jag flyttat handen 10 cm. för mycket åt höger och kom åt räknemaskinen istället! Vi behövde nog köra in huvet i en laddningsstation själva... Men stämningen är härlig och skrattet är aldrig långt borta..Tur det!
Idag MH beskrivning i Furusjö och det är så tacksamt att vi har folk som kan ställa upp och ordna saker utan truligheter.. Tacksamt! Tack alla för idag och imorgon!! Pia och Stig har varit här en sväng i eftermiddag efter MH:t, lite kaffe och hundprat, trevligt! PG har grejat med bastun och nu får den gärna bli lite klar..kanske får jag göra ett handtag också helt enkelt.
Synd att jag inte kunde lägga in kortet på Eva när vi gör chili con carne..Det får komma senare då..

3 kommentarer:

Kennel Piastigen sa...

Tack för att vi fick komma
Daniel älskade 6 hjulingen
Kram

Cia sa...

Ni får komma igen och köra lite till!!.. Vill ni ha en eller två skeppskatter? Sätter ut annons på den.. Hane eller hon??
Kram

Jeanette sa...

Ta hand om dig! Lova!

Kram