torsdag 28 oktober 2010

Vad händer..massor!!



Jag säger då det..Snacka om ketchup-effekt. Ett tag har vi pratat om att det skulle va kul med lite föreläsare och kurser på SK Habo och nu minsann...det bara är såå mycket kul som händer.. Jag gnuggar mina händer. Allt är så himla kul men höjdpunkten blir ändå Johan Holmlund-kursen!!
Fick ett fint mejl från Petra i Tyskland häromdan och det är alltid kul att höra ifrån varandra. Nu ska jag dit till våren och göra 3:an, bannemej om jag så ska.. Nu är det rondering som gäller på 6 värn..Vi behöver 6 värn!!! Hoppas att grejerna kommer snaaart.
Imorgon är jag leeedig..gött!! Då ska jag spåra och träna lydnad..hämta mer grejer till bastun..städa..handla..laga mat. Sen är nog klockan eftermiddag gott och väl. Häromkvällen var vi och inhandlade aggregatet till den vedeldade bastun och dörr till densamma.. Ser verkligen fram emot när vi kan ta premiären. Ringt till en ny snickare idag och HOPPAS att han kan komma och börja bygga våran groventré! Våran väg är blöt och plaskig in till oss..14 ton grus och lika mycket får PG köra på imorgon..det går åt..minst!!

Inga kommentarer: