måndag 24 januari 2011

Johooo!!

Nu är det igång snickeriet!! Fattar inte att det är sant, som jag har längtat..och planerat! Få se hur den planeringen funkar. Inte utan att jag blir lite nervös av det. Sprang ut i går kväll och mätte på grunden.. Efter det tog vi en skön skogspromenad, jag och Indy.
Jag planerar plan A till D just nu..
Idag har jag gjort en ny pinsam sak, som jag blir röd om öronsnibbarna av.. Typiskt! Har kommit dit att jag försöker se det roliga i det men kunde slutat mindre roligt kan jag säga.. Att vända kläderna ut och in, som händer ibland, är en piece of a cake i jämförelse..

3 kommentarer:

Eva sa...

Släppte du väder??? Haha gött att ni äntligen är igång de kommer bli super!

Cia sa...

Nej Eva, det gjorde ja inte! Ja gjorde nåt annat...

Anonym sa...

Det kommer nog att bli jättefint.Men vad har du nu hittat på?Inte annat än att man blir nyfiken.Ja som du skrev man är som man är!Lottie