måndag 31 januari 2011

Måndag och full fart!!

Jag och Bella Bus

Segt idag på morgonen men man vet ju att man överlever ändå för man står ju upp.. Ner och hinka kaffe, det hjälper.
Hur mycket som helst på jobbet och så sitter man i möte 2 1/2 timma.. Lite stressande kan jag säga men man ska ju hålla sej uppdaterad också..
Nu på med pannorna på spisen och hämta Hanna och sen Millan och vidare till ridskolan. I kväll är det barbacka-ridning på schemat och då blir det väl att plocka upp ungar här och där. Samtidigt ska jag träna lite hund med tänkte jag. Jag har bokat ridhuset mellan 17-18 så det är bara att dyka upp!! I dag blir det fokus på position blandat med triggning tänkte jag. Det lär höras..!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla Bella Bus.Tack för hjälpn med skjuts av Millan till ridskolan.Var hyggligt!Lottie

Cia sa...

Visst, nemas problemas. Challe hade ögonen på ungarna medan jag tränade Indy..