onsdag 5 januari 2011

Man är som man är..helt enkelt!!



Vad man kan säga om mej är väl att jag är ganska tankspridd ibland..totalt utan lokalsinne..samt en smula förvirrad. I dag gjorde jag en konstig grej igen. Satt på ett möte med våran bankgubbe med skräp i näsan utan att ha en tanke på det. Såg det först när jag kom tillbaka till bilen och tittade i backspegeln.. liksom stelnade till och bekräftade det jag såg. Typiskt som faan. På väg till affären kunde jag inte annat än fnissa åt det. Usch va typiskt mej!!
En annan pinsam incidenten var när jag var på jobbet och fikade med kommunchefen..med min skjorta ut och in!!! Ja men hur faan kan man va så himla disträ?? Trött är jag för all del på morgonen men detta var liiiite väl..
Jo..En annan gång var jag på ett annat möte och helt plötsligt skulle jag ställa mej upp och presentera mej.. då hade jag gräsfläckar på knäna efter en krasch med valpen innan jag störtat till bilen för att åka dit och hann inte byta jeans.. Så där kommer det väl att hålla på. För att inte tala om alla gånger jag ramlat och bellat på hundträningarna.. Jag är halt än!!

1 kommentar:

Pia sa...

Haha Haha!!!