lördag 1 januari 2011

Hej och hopp in i det nya året!!




En trevlig dag hade vi igår med Eva, Henke, Freddie och Lina. Vi började med en slurk kaffe medan vi gjorde upp planerna över dagen och kvällen. Det blev skoteråkning med pulka först och jaghar aldrig hört någon skrika så in i baljans som Eva gjorde när hon åkte med PG. Det kan jag i och för sej förstå.. En jädra fart och över diken.. hu!! Alla utom jag åkte, vill inte riskera något med mitt knä. En katastrof om det gick upp igen kan jag säga.. med all missad hundträning!!
Efter det for vi till Fagerhult och 90-backen för mer pulka och avslutade i Baskarps hamn för att kolla in hur det såg ut där.. Massor av is och snö..lite mäktigt att det small i isen rätt bra!
Väl hemma igen satt en eller två korvar perfekt. På med bastun och lite slappning. Jag och Eva med god hjälp av Freddie, gjorde i ordning nyårsmenyn bestående av Toast Skagen, potatisgratäng och entrecote och sallad och till efterrätt blev det pannacotta med vit choklad. Vi blev grymt mätta kan jag säga. En mysig dag helt enkelt.. Jag önskar alla en gott nytt år och att det nya året innebär att förhoppningar och önskningar infrias och att vi för ha hälsan framför allt!
Gott nytt på er iallafall!!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

God fortsättning vännen! :)

Kramar

Cia sa...

Tack det samma!!