fredag 25 februari 2011

Nu är våren här..kolla på mössan!!

Lottie visar nya träningsmössan att ha på skalpen.. i vårfärger!!

Som en taxi-driver med butleruppdrag..Ja så kändes det idag. Först jobb, sen till JB-skroten med Petter där jag assisterade med diverse verktyg när han låg under och skruvade delar.
-19 nyckel tack. Fast 13, tack. Rörtång, tack. Hylsnyckel 18..nej 19. Har du 12:ans o skicka!!
-Visst!! Synd att jag inte tog med mössa, satiken va kallt.
Sen hem och dra igång pannorna och en kort paus och vidare till stan. Hanna, Stina och Elliot skulle på bio. Jag hade stränga förhållningsorder på hur jag fick uppföra mej och absolut INTE göra!! Inte spela för högt, inte prata för högt eller säga något pinsamt. (Gud, hur ska jag komma på vad som är pinsamt, då?) Jag fick inte gasa häftigt eller så heller.. Nåja.
Jag fick vara där som chaufför men inte synas ler höras..som en butler!! Pengar räckte jag fram när det behövdes innan bion och så fick jag avlägsna mej igen..
Phu, upp till A6 och handlade mer brallor och en tröja och Anti-wrinkel-creme, det behövs!! Anti-wrinkel menar ja.. Fasen va det torkar ur över ögonen den där datan på jobbet. Nu är jag gäspig och smuttar lite på en öl..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min thailandmössa!

Cia sa...

Ja den går inte av för hackor!!;-)