tisdag 1 februari 2011

Ibland händer det..

Lite andra projekt vi haft..
Badrummet..
Staket. Jag sågade ner, hämtade hem och byggde upp..
Här blir trapphuset..
Lusthuset som vi fick och flyttade hem och gjorde iordning..

I dag gjuts det på plattorna till utbygget. Känns så himla bra.. vi är på väg liksom. Lite fika med jobbarna och nu hämta Hanna till Tandis för att dra en tannabissing och ett nytt tandsmycke då det andra ramlade av efter 3 veckor.. Sen har jag snikit till mej kaffe hos Eva.. Ja, jag är leeedig idag. Hade det varit barmark hade jag spårat, det ska bli så kul!

2 kommentarer:

Eva sa...

Tusen tack för fika stunden trots en väldigt frågvis mor.... Ja klippte den sista semlan fy på mig;) Ni har det så fint uppe på Hagadal

Cia sa...

Vi babblade nog lika mycket tror jag..Klart du skulle ha semlan..Tänk inte på Henke, han drar nog i sej en och en annan på Briljanten