söndag 20 februari 2011

Pang i backen..

En dag var vi på bio. Trassel såg vi i 3D och var jättebra..
En bit på vägen med husbygget..
Förra helgen, jag och Challe på väg in i bastun..

Hu ja va rädd jag blev i går kväll då! Petter och PG som varit ute och grejat kommer in och det rinner blod från ansiktet på PG. Gud i himmelen vad har han gjort nu då? Rejält ont gjorde det naturligtvis.. Det visade sej att han halkat omkull på isen när dom skulle putta in Petters bil i garaget.
-Plötsligt bara låg han där, säger Petter som blev lite skärrad. Hanna vågade knappt titta!!
Det som krasmade var inte näsan som gick sönder sån tur var,utan pannlampan som sprack, ett rejält jack i näsan, blåmärken i panna och öm i hela ansiktet blev summan av det hela!! Varit vaken till och från hela natten för att kolla av lite.. Testen om han fått hjärnskakning uppskattades inget vidare.. Jag höll på att göra honom blind i stället, påstods det!
Träning i går på Slätten var kul och vi var några stycken som tragglade på. På kvällen kollade vi på valpar, små snuffsbollar är det.. Alla jättefina
I dag upp extra tidigt för att dricka kaffe och småprata innan veckan startar. Börjar med möte på jobbet ett par timmar sen ska jag få nytt program installerat på min dator.. Har fått ett specialuppdrag och det är ju alltid kul!!
I kväll ridning för tjejerna i Mullsjö så det är full fart.

Inga kommentarer: