söndag 27 februari 2011

Lite bättre..

Från en tävling Apellklass spår med Bella, tvåa kom vi..

gick träningen igår tycker jag. Lottie tittade på lydnaden och kom med tips och det funkade bättre sen. Skönt alltså.. lätt att jag hamnar i samma mönster och kör på det, utan att reflektera.
Nu i veckan planerar jag att köra en del igen på Slätten, jobbar extra men det är ju rätt ljust på kvällarna nu vilket känns som en pånyttfödelse!!
Vi städade upp efter byggjobbarna, alla bräder och spik som låg överallt och då slog det mej att Wow, det kommer bli stort utbygget...! Gick ut på gärdet här bakom och det slog mej att det blir himla bra det här... Samtidigt kom jag på att snön packat sej otroligt hårt och var stenhård..det går nog fasen göra något kortare spår här.
I går kväll var det filmtajm, vi har fortfarande ingen TV sen parabolen pajade, nu är det beställt nått nytt och vi inväntar tydligen en manick till att köra genom telefonjacket.. verkar skumt! Skit samma det blir nog bra.. jag fattar inget av det hela ändå. Bara jag kan trycka igång TV:n någon gång så..
I går kväll tittade vi på supergulliga valpar hos Peter och Lottie.. Alla lika fina och det är svårt att särskilja vem som är vem.. Endast en är lite ljus på huvudet och är en kaxig dam.. En mörk tik med rosa russinmage fångade mitt hjärta lite extra.. svårt när alla är så fina!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh lilla Bella Bus på bilden.Tänk vad tiden går.Idag är det hajkon taikon ridskola också.Lottie

Eva sa...

Ska bli så spännande att se erat bygge sen de lär bli så snyggt.
Mysigt med valpar ja vill me ha! Har ni barmark=) Pöss