söndag 1 december 2013

Fix o trix..


Sov länge idag.. PG väckte mig vid 9, då hade han varit på Hökensås och gått med hundarna en timma.. :)
Lång god frukost, mysigt med att tända det första adventsljuset.. Petter kom hem och åt frulle också, det är ju extra roligt såklart.. Sen börjar ju alltid lastbilssnacket :)

Drog iväg till nytt gärde för att lägga spår, det blåste rätt bra, lite konfunderad över vindriktningen, den snurrade runt.. Kraftig sid vind på två ben och ett i medvind blev det. Två apporter i för vila i det lite svåra.. Jobbade bra gjorde han verkligen fina Indy. Väl hemma igen sträckte han ut sig o somnade gott, märkte inte ens att Hanna retades med honom när hon petade på hans älskade svans som man knappt ens får titta på utan att han reser sig upp i knallar iväg..Han sov som en gris :)

Sen har jag jäklats med alla adventsstjärnor idag också.. Jäklar vad det kan få mig att gå igång, men nu är dom flesta uppe i allafall..

In till stan för att hämta PG som körde ner en lastbil och riktigt irriterad blev jag på en bil som låg tätt bakom mej .. så jag körde så klart fel bara för det!

I kväll har vi slappat o tittat på Dumma mej 2 och käkat pizza. Bra avslutning på kvällen och uppladdning för ny jobbarvecka..

Förresten var vi hos min moster o hennes familj på Sonarps gård o shoppade igår. En jättefrän klocka att hänga på väggen i industristil.. Kommer en bild när vi fått upp denna gigantiska klocka på väggen.


Inga kommentarer: