onsdag 6 augusti 2008

Alla dessa projekt..



Alla projekt man startar upp under sommaren ska ju slutföras..helst innan höst och vinter. Jag har inte haft tid och ork att starta några..förrens nu. (Det måste vara det nya kosttillskottet jag har börjat knapra i mej.)
*Bära in 10 kubikmeter ved.
*Lägga om taket på lusthuset.
*Isolera klart garaget och installera värme
*Lägga om golvet i glasverandan (som visade sig att vi river den och bygger helt ny, heltenkelt.
*Målar om i sovrummet (nu passar ju inte dom möblerna heller, tusan. Jag målar om dom
med då)
*Ner till Båstad och hämta hem ALLA mammas grejer och städa hela lägenheten.
Fritidsproblem? Vilken fritid...
Tror jag ska halvera kosttillskott-dosen..eller kanske bör jag dubbla den?
Det blir sevärt när vi river verandan..taktiken är att vi lossar alla gamla vackra fönster och hämtar traktorn med pallgafflar...Det bör bli så att bara verandan lossnar..enligt PG!!
-Mmm, jag tror jag vill vara med och styra i detta lite...

Inga kommentarer: