söndag 10 augusti 2008

Nedtrappning..

Syrran och Hanna gungar en sväng.

En vecka kvar på semester, hur skall det gå att kravla sig upp på morgonen? Har haft långsemester sen mitten på juni, nämligen.
Sovrummet börjar bli klart med tapetsering och målning och det blir jag nöjd med.
Bild kommer när det är färdigt.
Var och hämtade min pappa på flygplatsen i gårkväll. Han flög från Vilhelmina och ska bo hos oss i några dagar. Han är dålig på att gå, det ena knät är dåligt. Stackarn!!

Faktiskt lite träningsvärk i mina ben idag. På hundträningen igår fick vi jobba och springa. Vi var två på varje hund som fick bromsa in dom när dom skulle tränas i skyddet. Jag och Lottie slet och svetten lackade i min panna. Lottie har ju betydligt bättre kondis än jag, van som hon är att springa rundor. Men det var jättekul och man lär sig hela tiden nya saker och får nya infallsvinklar som man inte tänkt på innan. Inspirerande. Hundarna fick minsann jobba med käkmusklerna för att få behålla "bytet". Tack Peter, sjutton va du får slita sen då.

Inga kommentarer: