lördag 30 augusti 2008

Var sak på sin plats..


..är ju smidigt. Så är det inte hemma hos oss, inte just nu iallafall. Alla mammas grejer som vi fått ta hem står i maskingaraget huller om buller. Maskinerna har fått flytta ut så länge och det gillar inte PG kan jag säga. Men det skulle jag fixa med idag och jag har släpat grejer fram och tillbaka så jag är helt trött. PG påstår att han har stenkoll på sina grejer vilket inte stämmer till fullo.
Var är den logiska platsen för ett snickarbälte exempelvis? I garaget skulle jag tycka. Det hittade jag jämte kylskåpet.
-Är hammaren där också? Undrade PG när det var dax att börja snickra idag. Våran veranda börjar ta form, snickaren kom idag kl.8 och bankade med hammaren iväggen!! Va!! Har han inget hem att va´i?
Tränat hundarna har jag gjort idag också. Indy gick spår med vinklar och 4 apporter, det funkade kanon. Nu är det lydnad med Stanna och apportering som gäller. Lydnadsklass1 tränar vi till. Here we go!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fixat filmen.Hör och häpna men det tog lång tid.skall bara fixa det sista så har jag den klar efter jobbet ikväll.lottie

Cia sa...

Gud, du fixar det!! Va kul!! Du är ju bäst. Då hinner du inte träna då alltså!! Jag är sketasugen-