torsdag 21 augusti 2008

Nytt träningspass..

Snygg huvudbonad!!

..där vi slutade igår. Det funkade ännu bättre idag. Gud, va lycklig jag blir för det. Ny energi får jag... Indy fick rondera runt 4 värn innan vi fortsatte där vi slutade igår med bevakningara. Att klockan tickar iväg och man fortsätter hem för att styra med allehanda grejer. Hästar och kvällmat i salig blandning.
Petter och PG har varit i kört cross idag igen. Skulle ta lite kort på det men det blev lite halvdana. Ibland undrar jag vem som står och pekar på mej med sitt långa finger för det trasslar och blir inte som jag tänkt. Mobilen strejkade OCH kameran..samtidigt! Hur kan det bli just så? Sen funkar telefonen iallafall när jag ska beklaga mej för PG!! Ja ja små problem egentligen.. Ska gå och natta mej men en först dusch ..inte lukta usch!!

3 kommentarer:

Eva sa...

Ja säger ju de AKTA DIG FÖR KARMAN.=)

Cia sa...

Vem tjyven är det?

Anonym sa...

What goes around comes around.. De är karman en lurig jävel