fredag 22 augusti 2008

städa..städa...


Ewa berättade om nåt med karma..tydligen hände det dåliga saker om man varit elak. Måste ta och fundera lite vad jag kan ha gjort. Telefonen funkar bara när den vill..hela huset ser ut som en bomb full med hundhår. Ena hunden tappar MASSOR av päls, allt på en gång ser det ut. Just nu ser hon för hemsk ut. Nu behövs ingen vakthund tror jag..räcker med att skicka ut Bella så springer vem som helst iväg, så illa är det.
Peter och jag har varit på Slätten och satt upp avstängingen för hunduppvisningen imorgon. Passade på att köra ett lydnadspass på planen med Indy innan jag åkte hem.
Just nu är det lite kvällsmat. Pasta med kantarellsås. Mums!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmm se där..! DEn där pastan me kantis sås va god kan ja tänka mig=) Kram Evvvvee