fredag 26 september 2008

Bokföring!!

Så här kul har jag det på fredagskvällen. Papper och siffror är kul, men bara om jag får vara ifred.
Både Petter och Hanna fick sig en släng av min vrede när jag räknade för fullt.
Indy kända av det och kom och buffade vilket jag inte uppskattade. Den stackarn gick och lade sig liksom PG. Till råga på allt ramlade pärmen i golvet med en duns, till och med upp och ner.
-Jävlar!!
Nu stämmer alla siffror och då är det så himla bra. Har räknat både fram och baklänges så nu är jag nöjd. Jag KAN inte släppa det ifrån mig om det inte stämmer. Det har hänt att jag gått och lagt mej kl.3 på natten. Nu ska jag ta mej en bärsa och en dusch. Sov gött!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte dålig på att få ihop allt får jag säga.Hoppas att du kunde somna om sedan jag ringt och terrat er .kram lottie

Cia sa...

Inga problem..kunde somnat stående om man säger så. Tack för träningen idag. Det var himla bra.