tisdag 23 september 2008

Jädrar va´gott väder..

..och jag som ska på fortbildning ikväll..och imorgon är det Habokampen på torsdag kurs i språkutveckling OCH klassmöte vilket jag ska fixa fika och hålla i. Jamenhurdå? Just nu är det tempo upp tror jag.
Har nyss varit hos tandläkaren och det positiva är ju att jag inga hål hade men det blir liksom hål i kassan för det är ju alltid sååå dyrt.
I helgen tävlade jag med Indy i lydnadsklass1 och fick en andra placering. Inte fy skamm, supernöjd är jag. Lottie fick 1;a placering och dom är ju så bra ihop dom två. Men jobbat för det har dom gjort. Grattis Lottie och Elisabeth på tredje placering efter hårt slit och träning, det ger resultat det ser man ju.
Sen åkte resten av gänget på utställning till Enköping. Stora framgångar i ringen, det brukar det bli. Ett jättegrattis till alla Beathalandare. Det ser seriöst ut tävlingsmässigt men ni är ena filurer hela högen. Mycket bus och upptåg. Kul kul. Om jag åkt med skulle jag behövt en veckas rekreation för att komma iform igen. Nu har jag inte tränat på flera dagar och börjar få abstinens. Snart...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett jättegrattis till dig och Indy.Kram Lottie