onsdag 24 september 2008

Japp..

..skönt och kul att köra ett litet pass med skydd med Indy. Jag ser att jag måste höja mina krav på lydnaden för att få lite mera svung och snabbhet. Kul är det som 17 iallafall. Petter sprang 6 km. med Indy igår, det fixade han galant men var ju lite trött efteråt förstås (Indy alltså).
Igår var jag på föreläsning också om språkutveckling, mycket nyttigt och uppdaterande. Mycket handlar om att vi ska benämna allt vi gör och ser. Det är ju logiskt. Håller man fram brödfatet ska man ju inte fråga barnet om det vill ha en sån eller en sån. Vad är sån för något? Allt heter ju något!!
Hanna fick följa med på Jui-jutsu med Millan och Lina, kul verkar det vara men inget för oss gamla tanter, kom vi på jag ocj Lottie. Förstår att det handlar mycket om att falla rätt och det vore förödande för skelettet att träna in det momentet..nej.

Inga kommentarer: