måndag 29 september 2008

Spindlar och små möss..

..kan jag verkligen leva utan. En och annan mus hittar in hit av sig själv och till viss del spindlarna med. Men en del får lift in med veden och det är inte najs. Jag kan hitta dom lite överallt, kan inte sägas exakt var för då kommer väl hälsovårdsmyndigheten hit.
Våran glasveranda ser fortfarande ut som en arbetsplats och alla bröte ligger härs och tvärs. På utsidan börjar det arta sig men inuti..phu!! Har fantiserat ihop hur det kommer att se ut när det är färdigt och det ser jag fram emot.
Var och tittade på Peter och Lotties valpar och dom var såå fina, jag blir helt sjuk. PG vill inte ha mer hundar nu men har man två kan man väl ha tre???Eller??
Tränat med Indy också och fick lite tips och trix av Lottie, det var finemangs. Nu har vi lite att gå vidare på. Pg och Petter är och levererar paddor (markvibratorer) ikväll, så jag ska jobba lite med hemsidor till kommunen. Det var ett tag sedan och det behöver uppdateras.

1 kommentar:

Beathabloggen sa...

DEt går jättebra.Har jag hört flera som sagt