fredag 12 juni 2009

Desperat!!


Fick ett bryt på den jäkla förskylningen som utvecklats till öroninflammation också. Sjutton! Knappt att jag orkade upp imorse alls, fick tag i vårdcentralen och fick lov att komma 10.50!!! Åh, har ni ingen tid lite senare? Petter hade ju sin skolavslutning och Hanna med.
-Nepp!
Hepp, jag får väl skynda mej hit och dit så hinner jag väl en liten stund på Petters iallafall.
Väl hos doktorn..tyckte han att jag skulle äta mer vitaminer..det gör jag redan OCH extra mineraler. Hmm..mer vatten då OCH grönt te..eller rött!
Han kunde lika gärna viftat med en skallra framför ögonen och mumlat ett mantra!
Skolavslutningar som är såå himla stämningsfullt. Jag gråter varje gång när vi sjunger "I denna ljuva sommartid"och "Den blomsterid nu kommer", det kan inte hjälpas. Lite hann jag se av Petters avslutning ikyrkan, Det är stort att sluta 9:an, det var ju inte länge sedan jag gjorde det själv. Bara 28 år sedan..HJÄLP!
Synd att det regnade så fruktansvärt, det tar ju ner lite på stämmningen, det kan inte hjälpas. Har precis pratat med honom i telefon och det var skittråkigt på Skara sommarland..Ja ja..hade det varit finfint väder kanske det hade blivit för roligt!

Inga kommentarer: