tisdag 23 juni 2009

Trevligt i Ballarp.

Först ett av alla dessa möten på förmiddagen, sen drog jag och Hanna till Ballarp, närmare besämt till Eva på Klostergården. Vilket fantastiskt hus hon har Eva (och Hella!) Hög mysfaktor minsann. Härliga rum med massor av ljus och härliga grejer..och vilka vyer sen då! Förstår att hon trivs. Ute satt vi och åt glass med jordgubbar, jisses va varmt det var. Kul att äntligen ha varit och häsat på, det skulle jag gjort för länge sedan!
Hemma gick jag och pulade i trädgården och rensade land och lade sten..nu är dom slut igen!! Inte ogräset då..utan stenen!
Lite spår med Indy blev det också (görbra!) och sen åkte jag till crossbanan och tittade när Petter körde, idag var det hans dag.
Trött av ..vad vet jag inte..bara känner för att gå och kojja så det gör jag nu efter en dusch.

Inga kommentarer: