lördag 6 juni 2009

Om man ska anlägga en rabatt!!

Börja då planera i GOD TID!!! Då menar jag verkligen god tid, typ flera år! Varför det?
-Jo, man behöver först skaffa sej en grävmaskinist som gräver rabatten och tar hem jorden. Smart och klart!
Började faktiskt detta projekt med spade och skottkärra, men efter en del turer och att jag insåg att jag missat en del saker och var tvungen att starta om så blev jag verkligen uppretad på mej själv. PG går förbi och förbarmar sej över mej. Han vet väl vid detta laget vad en uppretad husmor kan ställa till det med för resterande familj. Hänvisning till kylskåpet för var och en blir det när jag börjar fördjupa mig i något. Svår hungernöd som följd..
Nu får vi se hur det slutar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har alltid varit så smart...det är bra att vara förutseende ;-)
Kramar från Marie "Pdf" Peterson

Cia sa...

Ha ha! Pdf Petersson! Jamen vi är ju av samma årgång..och har samma "slutsiffror" så vi sitter i samma kärra om man säger så!!