torsdag 25 juni 2009

Spårning ikväll!

Japp, jag och caroline har varit och spårat. Där kan man snacka om spårfält.
Halleluja!! Det gick bra för alla hundarna, det var nytt fält och det blåste så det blir lite svårare men jag är jättenöjd. Lägger massor av näring i spåret med olika mellanrum hela tiden så det blir intressant. Sen blev klockan huxflux 21.30 utan att man ade en anng om det, det är det som är härligt med dessa sommarkvällar. Man gör som man vill.
Solsvedd har jag blivit på armarna med, gött då är sommaren här i alla fall. Planerar inför helgen..Vad ska hända? kanske inget i vanlig ordning men jag känner för att hitta på något.
Här går Freja med sina nya kompisar och trivs. Det var ju för väl att hon kunde komma iväg till Rickard och lite nya vänner nu när Pepsie och Fakir har flyttat. Peter och Lottie förbarmade sej över henne också och välkomnade henne, tack för det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj vilket fält.jag skulle varit med.lottie

Cia sa...

Det blir säkert fler gånger!