lördag 13 juni 2009

Lite träning..

Kolla vilken tomatodling..en sån skulle man ha..
Måste bli mer strukturerad med träningen, det är jag sugen på nu. Känner att det är hög tid. Var och körde lite på Gustav Adolf-planen, vill ha bätte position och mer kontakt. Det kommer att ta lite tid men det får det göra helt enkelt. Kul nu när vi är ett roligt träningsgäng!
Ikväll var Peter, Lottie och Millan här och grillade, lite bastu blev det för en del. Trevlig kväll blev det mycket hundsnack men det är ju det som är roligt.
Imorgon är det en del på programmet..först till stan med grejer åt svärmor och svärfar som ska flytta till lägenhet, en del grejer finns det då ja.
Till crossbanan åker PG och Petter sedan och jag och Hanna till hundträningen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig kväll med mycket god mat.Vi är proppade och laddade nu då!
Kram på er.Lottie

Winter och Umza sa...

Ja, det skall bli skönt med semester och få hela dagar med hund, kanske man tältar nere i Habo några dagar för lite intensivare träning med er alla underbara människor:)

Cia sa...

Låter som en mycket bra ide, tycker jag

Jeanette sa...

Hi hi tack får jag väl lov att säga;-)

Än så har jag ju inte kommit upp i din kaliber, men snart så;-)

Det är ju så roligt när han är så pass lättlärd, helt underbar är han. Jag skrattar och gläds verkligen åt honom varje dag. Jag hoppas verkligen att röntgen ska gå vägen till hösten...

Hoppas allt är bra med er!?

Kram