måndag 22 mars 2010

Myyy Goood!!

Roliga och intensiva dagar i Tyskland för Prufung och BH prov.. Jag är helt och hållet slut i rutan men kommer att samla ihop mej och skriva imorgon..vilka roliga och knäppa träningskamrater jag har!! Pho och jag gjorde BH provet som klarades med glans for jag lov att säga.. Vilken trevlig och bra hund det är..
Grattis till Lottie för Skyddshund 3 med Bessie och Macho. Macho som dessutom klämde i med 100 poäng i spåret.
Eva drämde i med ett fint spår och snyggt skyddsarbete med Marwin men dessvärre missade på apporteringen..jäkligt bra jobbat Eva!!
Tack familjen Aulenkamp som orkar med oss i alla lägen..spår, lydnad och skydd varvat med mat och fika och trevliga pratstunder..resor hit och fix dit..Otroligt!!
Peter är en fena på "Obstrich" (betyder uppsträckning) när det behövs och rensar tankarna när man rör ihop det.. Raka rör utan krångel!!
Knåpar mer imorgon gott folk!!
Tack till alla som skickat födelsedagsgrattisar till mej..Kram!! Och kram till alla som dessutom grattat till framgångarna på provet!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Cia !!på din födelsedag ..som jag har missat o ett stort grattis till ditt duktiga prov.Så jäkla bra ni är!!!.
Kram Elisabeth

Cia sa...

Tack Elisabeth!! Du är alltid så go och rar..och jäkligt kompetent!!
Kram på dej i massor