fredag 2 april 2010

En bra början..

Det gäller att tänka till... Det gick bra!!
Efter mycket grejande och plockande kom vi dithän att vi började mäta på sektionerna PG fixat till nya hundgårdarna.
HUR ska vi få ihop det? Hmmm... Vi hade inte tänkt samma sak och det var väl för väl att jag var hemma!! TVÅ nya hundgårdar hade han INTE räknat med, vilket jag hade. Det ställde till det att det fattades lite...men vi klurade till det så nu ska det funka..ha ha!!
I stallet har jag gått igenom en massa grejer jag sparat efter hästarna...hjälp!! En säck med grejer har jag samlat till Lottie och Millan, dom får titta om det kan vara något.. (Sporrar Lottie, använd dom!! hihi!) Mitt gamla kandar ska jag ha kvar som minne samt hästarnas namnskyltar men där går gränsen..

Nu skall (!) det in nytt.. Jojomen!! Hjärnan arbetar var sjutton jag ska göra av alla grejer som hittat sin plats i stallet efter att hästarna flyttat ut.. Här finns ALLT!
Längst in Rengörings-set till poolen (det kan jag fixa i och för sej) gamla sadlar, gräsklippare, fyrhjuling, havrekross, diverse maskiner, cement, flakmoped, moped, moped, moped, moped, bräder i masssssor...
Ja..ni förstår.. Suck!

Nya tag iorgon.. Ikväll var svärmor och kusinerna här på påskmiddag..Mmm såå gott!!

Fick en flaska Asti Cinzano..Den kan jag ju ha till återinvigningen i hundstallet ju!!
Sen nästa...min egna träningsbana...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Enpåskpåse.Perfekt .Bättre än nam nam!Det kommer att bli jättefint!Lottie

Eva sa...

Oj va bra de kommer bli, ni får fasen alltid saker gjorda fort till skillnad från mig. En stor påsk kram till er