måndag 12 april 2010

Summan..

.. av helgen har blivit att det funkade alldeles utmärkt med mentalbeskrivningen i Furusjö. Vi snodde runt rätt bra och fick ihop det under veckan allt som ska göras. Bl a Pia och Stig var bussiga och tog med sig lite hembakt, så tacksamt för all hjälp man kan få när det blir mycket! Alla har gjort ett otroligt gött jobb!
I gårkväll gjorde jag inte många knop kan jag säga. Hanna och Millan var på Funky Kids inne i Habo, en danskurs typ..och efteråt mötte vi upp dom och tog en glass i kvällsolen..Mmmmm!
Lagom avslappnad efter duschen och lääängtade efter min supergoa säng..fast den var redan upptagen märkte jag då ... Av 7 maskintvättar med kläder och lakan...Wow!! PG varit i farten, det var ju bra..Det var att djupdyka och planera morgondagens kläder..För jag är världens morgontröttaste..och lätt agressiv på morgonen.
Sista mötet för dagen på jobbet var naturlgtvis i en varm solig lokal helt utan syre..
Hur bra gick för mej ??
NU har jag blivit pigg efter den powernapen och tänker lägga spår och ut och gå i skogen en sväng med hundarna..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan väl inte va agressiv? Helgen funkade kanon bra vi fick mycke beröm=) Eva