fredag 23 april 2010

Full fart rätt in i helgen..



Liten gullig film om Hanna Xtreme och Yagger..
Riktiga glädjespridare är dom, dom små trollen..Många goa skratt åt upptågen dom gör. Yagger är den som gärna gosar och Xtreme är den som kommer med upptåg och inte backar hon för nåt!
Igår skällde hon ut en stor mastiff så den blev ledsen och gick hem och la sej..

Imorgon är det utställning i Habo och vi ska dit och heja på och borsta hundar..
Hanna ska gå barn med hund med Pho, hon har tränat hela veckan..

Nu har jag börjat komma in i jobbet mer och mer. Till min stora glädje blev jag erbjuden ett annat bra jobb som börjar efter semestern..plus några andra som kan vara aktuelle inom viss framtid..Ja, jag säger då det.. Kan man vara annat är glad och tacksam..
Förhandlingar på måndag..håll tummarna för sjutton!!
Petter åker till Vrigstad och tävlar i motocross, klubbslaget. Synd att jag missar det igen..
Fast det är ganska otäckt också..
Lycka till imorgon!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så kul för Hanna att få ha dom små valparna,djur o barn är så gulligt ihop

elisabeth

Cia sa...

Ja det är kul med dom små verkligen.. Dom växer så det knakar dom där valparna..
Ha det gott
Cia