lördag 17 april 2010

Skit och bröte..

Tittut..Hanna fixar bajset..
Petter och en liten hasselhofa..
Rensning lite överallt..Faan va skit och bröte det är överallt.. Gamla fönster, trägrindar, häststaket, cement, skrivbord och bräder samsas med gräsklippare, fodercrossar, mopeder..och katter (of course)
Är det någon som vill ha staket till hästar så kom och hämta.. Pinnarna är av järn med isolatorer på..antalet vet jag inte men det är ganska många.. Fodercross...rejäla dimensioner säljes till behövande..Nu ska det bli superfint i hundstallet..PG har fått släpa upp saker på höskullen och ner andra..som jag veeeerkligen behöver. Jag pekar och han bär..att han står ut! Gamla brudkistan som jag hade havre i förr ska återanvändas till hundfoder, det är väl det enda användningn den brudkistan kommer till användning för! Inte till att förvara brudgrejer i iallafall. Nu åkte PG iväg i lastbilen så jag ska passa på att bära runt hans grejer lite och placera dom på ett mycket bättre ställe. Vi ses!

Inga kommentarer: