lördag 3 april 2010

Hellamonsters..

Snällaste jag vet..

PG är den snällaste jag vet..Det tycker jag ínte bara idag när han gjort massor med jobb på dom nya hundgårdarna, utan det tycker jag jämt. Vad jag än hittar på så får jag uppbackning..det är inte dåligt kan jag säga för jag har en hel del ideér!
Nu så har 2 små Hellamonsters flyttat hit ikväll, deras box var klar med tillhörande rastgård. Min Gud vad dom for runt i början, helt tokiga!! Den ena fick tag i PG:s byxben och ruskade runt och lät riktigt farlig..
När jag senare skulle ge dom mat hittade jag bara en valp..hm.. Den andra hade bäddat ner sej så den syntes inte..sov som en stock gjorde den med.. men vips uppe för lite mat. Nu sussar dom gott i halmen till en ny dag imorgon, då är det antagligen koppelövningar på programmet med Millan och Hanna vid spakarna..
Spårat har jag gjort idag. Hanna gick 2 spår med Bella och jag ett var med Indy och Pho.. Gick finemangs.. Nu snart dax att höjja ribban.. Då menar jag spår-ribban och inget annat!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det får man verkligen säga.Händig på alla de sätt och snäll.Hoppas att han inte fly fältet nu bara bär de små monstrena har anlänt.Vi tackar och bugar för hjälpen!Lottieoch Peter

Cia sa...

PG tassade in sent igårkväll med ficklampa för att se om dom sov. Det gjorde dom inte! I mörkret busade dom för fullt, inte ett dugg bekymrade över ny plats eller nåt.. Vad blir det av dessa?

Eva sa...

snacka om "double the troubble" me 2 Hella änglar

Eva sa...

oj fel stavade ja me=(

Jeanette sa...

Vilken tur att det kom snö idag...
:(

Cia sa...

Skit me snön..så surt! Spårat har vi gjort lite på f.m...Dyngsura blev vi..

Jeanette sa...

Det hann smälta undan till eftermiddagen som tur var, annars hade Gud haft ett allvarligt problem med mig by now... ;)

Avis på dina gårdar vännen, nu blir det hundar så det räcker för fem eller ? ;)

Kramar

Cia sa...

Ha ha!! Just nu är det 5 hundar. FullRulle!! Tur att dom inte är inne kan jag säga..