tisdag 27 april 2010

Full fräs..

I går kväll åkte jag och Eva mot Furuvallen för träning med hundarna, det var ju fotbollsträning vilket jag kom ihåg när vi kom dit att dom bytt dagar med oss..typiskt. Men vi åkte till mej istället och la spår på vallen det gick ju bra det med. Hundarna gick fint i spåren, lite taktik och tänk hur vi skulle lägga spåren..Kan vi ge lite utmaningar här?? Pho har börjat med vinklar och det går hur bra som helst..Måste börja markera med en slutpinne tror jag..tillsammans med mathög för att tydligare markera att spåret är slut..Han vill spåra hur långt som helst och vill inte bryta.. Blåste gjorde det lite men ändå så höll dom sej fint i kärnan
En härlig kväll ute..mer sånt tack!!
På dagen var jag på utbildning i ett nytt lönesystem som jag ska vara med att införa i kommunen..superkul är det..Nytt tänk och nya utmaningar, det kan behövas ..japp!! Ikväll blir det till att spika klart valparnas sovhörna. Pho har fått sin redan.. Städade ur hundkärran igårkväll också och shit va grejer.. Har lite extra grejer som inte är mina..Kan tro att det tillhör Edmans. Spårmarkör, skor och koppel..
Börjar efter 4 koppar kaffe att vakna till liv denna morgon.. Till sent på kvällarna in på andra sidan dygnet sitter jag och ugglar framför datorn och ska ha färdigt SSM 2010 sidan..Fy faaan va information .. Ska bli skönt när den är klar..

Inga kommentarer: